Koszty transportu
Cennik i zasady wysyłek w sklepie http://serwisy-obiadowe24.pl
Przy płatności przelewem
Wysyłka FEDEX
» Zamówienie do 299 zł – koszt wysyłki 14,00 zł.
» Zamówienie powyżej 299 zł – Koszt wysyłki wynosi 0 zł (sprzedający pokrywa wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki).
Przy płatności przy odbiorze (pobranie)
Wysyłka FEDEX
» Zamówienie do 299 zł – koszt wysyłki 17,00 zł
» Zamówienie powyżej 299 zł – Koszt wysyłki wynosi 0 zł (sprzedający pokrywa wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki).
Przy płatności przelewem
Wysyłka Pocztex24
» Zamówienie do 299 zł – koszt wysyłki 19,00 zł.
» Zamówienie powyżej 299 zł – Koszt wysyłki wynosi 0 zł (sprzedający pokrywa wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki).
Przy płatności przy odbiorze (pobranie)
Wysyłka Pocztex24
» Zamówienie do 299 zł – koszt wysyłki 22,00 zł
» Zamówienie powyżej 299 zł – Koszt wysyłki wynosi 0 zł (sprzedający pokrywa wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki).
Przy płatności przelewem
Wysyłka Pocztą Polską Kurier48
» Zamówienie do 299 zł – koszt wysyłki 14,00 zł.
» Zamówienie powyżej 299 zł – Koszt wysyłki wynosi 0 zł (sprzedający pokrywa wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki).
Przy płatności przy odbiorze (pobranie)
Wysyłka Pocztą Polską Kurier 48
» Zamówienie do 299 zł – koszt wysyłki 17,00 zł.
» Zamówienie powyżej 299 zł – Koszt wysyłki wynosi 0 zł (sprzedający pokrywa wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki).
Przy płatności przelewem
Wysyłka Paczkomaty Inpost
» Zamówienie do 299 zł – koszt wysyłki 14,00 zł.
» Zamówienie powyżej 299 zł – Koszt wysyłki wynosi 0 zł (sprzedający pokrywa wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki).
Przy płatności przy odbiorze (pobranie)
Wysyłka Paczkomaty Inpost
» Zamówienie do 299 zł – koszt wysyłki 17,00 zł.
» Zamówienie powyżej 299 zł – Koszt wysyłki wynosi 0 zł (sprzedający pokrywa wszelkie koszty logistyczne dostarczenia przesyłki).
W przypadku wysyłek Paczkomatami Inpost czas doręczenia przesyłki wynosi do 2 dni roboczych. W przesyłkach wysyłamy jedynie przedmioty drobne.
Przy płatności ratalnej:
» Zamówienie z opcją zapłaty w ratach możemy zrealizować za pośrednictwem systemu płatności internetowych PayU. Płatności ratalne uruchamiane są dla zamówień o kwotach powyżej 300 złotych, w tym przypadku koszty obsługi logistycznej kształtują się identycznie jak dla zamówień składanych z deklaracją płatności przelewem.
» Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona do pełnej wartości.
Nasze bogate doświadczenie w wysyłaniu firmą kurierską tak delikatnych przedmiotów jak porcelana oraz szkło pozwoliło nam w czasie stworzyć bardzo skuteczną formę zabezpieczeń. Aby paczka doszła cało, stosujemy szereg zabezpieczeń: duże i grube kartony zewnętrzne (5 warstwowa wzmacniana tektura), przekładki amortyzujące kontakt paczki z podłożem doklejane od spodu i od góry (również z 5 warstwowej wzmacnianej tektury), folia stretch, przekładki wewnątrz opakowań, pakowanie produktów „na cebulę” – karton w kartonie i wiele innych.
» Stosujemy oryginalne opakowania producentów
» Dostarczamy nasze przesyłki na kilka sposobów.
Bardzo ważna rzecz przy doręczaniu paczek to informacja kto to robi. Nasz sklep współpracuje z firmą kurierską GEIS. Mamy duże zaufanie do tego przewoźnika, współpracujemy z nimi od kilku lat i jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni. W obecnej chwili wdrażamy także odpowiednie rozwiązania logistyczne mające na celu możliwość otrzymania niewielkich gabarytowo zamówień za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Paczkomaty24.
» Naklejki informacyjne
Każda paczka zanim wyjdzie od nas z magazynu jest bardzo dokładnie oklejona naklejkami i taśmami informacyjnymi: Uwaga szkło naklejka, Uwaga Góra naklejka, którą każdą naszą paczkę dokładnie oklejamy. Dzięki tym naklejką kurierzy z daleka już widzą co jest zawartością paczki oraz że trzeba bardzo uważać na jej zawartość.
» Ubezpieczenie i reklamacja uszkodzonej przesyłki
Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona do pełnej wartości w razie uszkodzenia jej w czasie transportu. Koszt ubezpieczenia wliczony jest już w cenę kosztu wysyłki. 98% nadanych przez nas paczek dochodzi cało, aczkolwiek pozostają nam 2% paczek gdzie zostanie uszkodzona zawartość przesyłki. Jeżeli paczka zostanie w czasie transportu uszkodzona nie jest to powód do niepokoju, gdyż dzięki ubezpieczeniu przewoźnik pokrywa koszty uszkodzeń. Co ważne jeżeli zdarzy się już uszkodzenie paczki to wszystkie sprawy związane z reklamacjami załatwia nasz sklep u przewoźnika a Państwu od razu dosyłamy elementy, jakie zostały uszkodzone. Jest to najlepszy system, gdyż my wiemy jak to załatwić i nie zostawiamy tego na Państwa głowie. Z Państwa strony do reklamacji potrzebujemy tylko „Protokołu szkodowego” sporządzonego z kurierem. Protokół taki należy do nas wysłać dogodnym sposobem na adres e-mail: reklamacje@serwisy-obiadowe24.pl, lub tradycyjną pocztą na poniższy adres:
Świat AGD Sp. z o.o Sp.k., ul. Unii Lubelskiej 1 61-249 Poznań
» Odbiór przesyłki
Dokładne oględziny otrzymanej przesyłki nie są konieczne w chwili dostarczenia, ze względu na fakt, że klient może zgłaszać reklamacje na skutek uszkodzeń w transporcie drogowym w terminie 7 dni o daty otrzymania przesyłki. W obecności kuriera sprawdzamy przesyłki, których opakowanie zewnętrzne budzi zastrzeżenia co do występujących uszkodzeń. W takim przypadku sprawdźmy zawartość przesyłki i w przypadku uszkodzeń spiszmy protokół szkody z kurierem.
» Odbiór osobisty - Poznań
Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru zamówionego u nas w sklepie. Nasz magazyn mieści się w Poznaniu pod adresem Świat AGD ul. Unii Lubelskiej 1, 61-249 Poznań. Oczywiście w momencie złożenia zamówienia potrzebujemy trochę czasu na przygotowanie i uszykowanie towaru do odbioru, także nim zdecydujecie się Państwo na odbiór osobisty, poczekajcie na potwierdzenie tego faktu od obsługi sklepu internetowego.
Zapraszamy do naszej hurtowni stacjonarnej od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00, w soboty hurtownia jest nieczynna.