Jak pakujemy

Witaj Szanowny Użytkowniku.

Poniższa prezentacja ukazuje pełen proces zabezpieczenia zamówionych artykułów na czas transportu przez firmę kurierską. Staramy się aby przesyłki, które szykujemy były maksymalnie zabezpieczone i przykładamy wszelkich starań aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia przedmiotu.

UWAGA WAŻNE !

W związku z ubezpieczeniem przesyłek bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki i wszelkie uszkodzenia zgłaszać firmie kurierskiej w terminie do 7 dni od daty doręczenia przesyłki.

W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o spisanie protokołu szkody, na którym należy zaznaczyć w jaki sposób była zapakowana paczka (naklejki uwaga szkło, góra, dwa kartony, przekładki tekturowe, lub folia bąbelkowa) na podstawie którego będziemy dochodzić odszkodowania od spedytora .

Paczkę prosimy odebrać, zrobić zdjęcia uszkodzonych elementów i wraz z protokołem szkody przesłać nam NIEZWŁOCZNIE na e-mail lub faxem, na tej podstawie zostaną Państwu dosłane wszystkie te elementy, które uległy uszkodzeniu.

W przypadku pytań i zgłoszeń reklamacyjnych prosimy o kontakt z działem reklamacji pod numerem telefonu 790 222 613.

Pomysł na prezent
Zaskocz wybraną osobę
AAA
AMEFA
BERLINGER HAUS
BIOL
BOHEMIA
BROWIN
CHODZIEŻ
ĆMIELÓW
FEEL MAESTRO
GERLACH
GERPOL
GIARDINO
HANIPOL
INMET
JASŁO
KAROLINA
KING HOFF
KLAUSBERG
KOOPMAN
KROSNO
KRZYSZTOF
LA TORRE
LUMINARC
LUBIANA
MANUFAKTURA CHODZIESKA
MANUFAKTURA POZNAŃSKA
MASAHIRO
PASABAHCE
RĘKODZIEŁO
RICHARDSON SHEFFIELD
RIGAMONTI
SSW
TERMISIL