Jak pakujemy
Witaj Szanowny Użytkowniku.
Poniższa prezentacja ukazuje pełen proces zabezpieczenia zamówionych artykułów na czas transportu przez firmę kurierską. Staramy się aby przesyłki, które szykujemy były maksymalnie zabezpieczone i przykładamy wszelkich starań aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia przedmiotu.
UWAGA WAŻNE !
W związku z ubezpieczeniem przesyłek bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki i wszelkie uszkodzenia zgłaszać firmie kurierskiej w terminie do 7 dni od daty doręczenia przesyłki.
W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o spisanie protokołu szkody, na którym należy zaznaczyć w jaki sposób była zapakowana paczka (naklejki uwaga szkło, góra, dwa kartony, przekładki tekturowe, lub folia bąbelkowa) na podstawie którego będziemy dochodzić odszkodowania od spedytora .
Paczkę prosimy odebrać, zrobić zdjęcia uszkodzonych elementów i wraz z protokołem szkody przesłać nam NIEZWŁOCZNIE na e-mail lub faxem, na tej podstawie zostaną Państwu dosłane wszystkie te elementy, które uległy uszkodzeniu.
W przypadku pytań i zgłoszeń reklamacyjnych prosimy o kontakt z działem reklamacji pod numerem telefonu 790 222 613.