Faq
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?
Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Jakie są koszty dostawy paczki?
Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Rejestracja
-
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
-
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "rejestracja/logowanie". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Zamówienia
-
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować obsługę sklepu drogą telefoniczną lub na adres e-mail - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
-
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego http://serwisy-obiadowe24.pl nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.
Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres sklep@serwisy-obiadowe24.pl wiadomość e-mail z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
-
Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Aplikacja sklepu internetowego nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Jeśli złożyłem/aś więcej niż jedno zamówienie, które ma zostać doręczone pod ten sam adres, poinformuj nas o tym fakcie.
-
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują wiadomości e-mail oraz wiadomości SMS (tylko dla telefonów komórkowych) generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
Wysyłka i dostawa
-
Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Wolimy zapewnić bezpieczne dostarczenie towaru w dobrze zabezpieczonej przesyłce. Dodatkowo prezentowe opakowanie uniemożliwiłoby sprawdzenie zamówionych artykułów czy nie zostały uszkodzone w trakcie usługi transportowej.
-
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Nie, niestety w chwili obecnej realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.
-
Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty InPost). Z zasadami opłat transportowych można zapoznać się pod poniższym odnośnikiem >>>CENNIK WYSYŁEK<<<
Płatności
-
Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
Płatności on-line można dokonać w ciągu 3 dni od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 3 dni, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane. Jeśli z jakikolwiek powodów nie możesz dokończyć transakcji płatniczej skontaktuj się z obsługą sklepu.
Wymiany i zwroty
-
Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Niestety nie ma możliwości typowej wymiany.
Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie złożyć zamówienie na inny produkt.
Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełniony formularz zwrotu oraz dokument zakupu.
Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu.
-
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu) drogą elektroniczną na adres: reklamacje@serwisy-obiadowe24.pl
Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w terminie 10 dni od daty przesłania Sprzedawcy, droga elektroniczną, formularza zwrotu.
Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu.
Reklamacje
-
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Prosimy o złożenie reklamacji, zgodnie z regulaminem , którego zapisy są w tej kwestii następujące:
1. Serwisy-obiadowe24.pl odpowiada jako sprzedawca względem Klienta według reguł określonych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. nr 141, ,poz. 1176 ze zm.), zgodnie z którymi wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
2. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.
3. Towar reklamowany należy odesłać na adres firmy (Świat AGD – Sklep internetowy serwisy-obiadowe24.pl, ul. Unii Lubelskiej 1, 61-249 Poznań) na koszt Klienta. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone po rozpatrzeniu reklamacji.
4. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.
5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub jfakturęVAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem lub drogą elektroniczną na adres reklamacje@serwisy-obiadowe24.pl. Formularz reklamacyjny dostępny jest również w wersji formularza on-line na stronach sklepu internetowego.
6. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia formularza reklamacyjnego wraz z opisem przyczyny reklamacji.
7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
8. Wszelkie zwroty i przesyłki w przypadku zwrotu uszkodzonego, niekompletnego, niepełnowartościowego towaru wysyłane na koszt sprzedającego nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.