Reklamacje
Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz dokonać zwrotu bądź wymienić towar na inny, nie ma problemu! Poinformuj nas o tym fakcie drogą mailową i odeślij towar własnym trasportem, kierując go na adres:
Świat AGD – Sklep internetowy serwisy-obiadowe24.pl
ul. Unii Lubelskiej 1, 61-249 Poznań
Nie zapomnij dołączyć do paczki:
-
dowodu zakupu, który otrzymałeś wraz z przesyłką . Jest on niezbędnym warunkiem przyjęcia towaru z powrotem.
-
wypełnionego formularza - do ściągnięcia poniżej:
W przypadku wymiany konieczne jest złożenie nowego zamówienia na towar, który chcesz otrzymać w zamian, co gwarantuje, że zamówiony towar będzie zarezerwowany właśnie dla Ciebie. W innych przypadkach nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność towaru.
Podczas składania zamówienia na wymianę koniczne jest wpisanie w uwagach "WYMIANA" oraz podanie numeru zamówienia, które odsyłasz.
Zamówienie na wymianę nie musi być opłacone chyba że wynika to z różnicy w cenie towarów.
Pamiętaj, że:
-
podstawowym warunkiem wymiany produktów jest odesłanie ich w stanie niezmienionym (czysty, "pozbawiony zapachu"). Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot gotówki za towar. Najlepszym sposobem jest odesłanie produktu w tym samym opakowaniu, w którym dostarczyliśmy przesyłkę.
-
pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto w ciągu do 14 dni od daty przyjęcia przez nas zwrotu,
-
na dokonanie zwrotu towaru (także na wymianę) masz 14 dni od daty jego otrzymania,
-
nie przyjmujemy paczek odesłanych na nasz koszt (za wyjątkiem ustalenia takiego stanu rzeczy z obsługą sklepu) oraz paczek odesłanych za pobraniem,
Aby ułatwić procedurę zwrotu lub wymiany przygotowaliśmy dla Ciebie powyższy formularz, który wystarczy wydrukować, wypełnić i umieścić w pudełku wraz z paragonem lub fakturą. Pomaga on nam przeprowadzić transakcję w jak najkrótszym czasie i pozwala wyeliminować ewentualne błędy.
Jeśli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, nie panikuj! Jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy rozpocząć i pozytywnie zakończyć proces reklamacji.
WAŻNE!
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie prosimy o zgłoszenie szkody najlepiej w formie pisemnej na adres
reklamacje@serwisy-obiadowe24.pl lub bezpośrednio na adres sklepu internetowego:
Świat AGD – Sklep internetowy serwisy-obiadowe24.pl ul. Unii Lubelskiej 1 61-249 Poznań
Czas na zgłoszenie szkody jest krótki i wynosi jedynie 7 dni od daty otrzymania przesyłki, także najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera lub niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń stosownym rozwiązaniem jest sporządzenie protokołu szkody. W tym celu przygotuj numer listu przewozowego, na podstawie którego otrzymałeś /aś przesyłkę i skontaktuj się z infolinią firmy kurierskiej, na okoliczność spisania protokołu szkody.
Kolejnym elementem jest dostarczenie kopii protokołu szkody do naszej firmy. Najdogodniejszą formą jest wysłanie wiadomości e-mail lub przesłanie korespondencji faxem.
Po dopełnieniu tych kilku prostych czynności w terminie około trzech dni roboczych dostarczymy wszystkie elementy, które uległy uszkodzeniu (na koszt sprzedającego).
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt w sprawach reklamacyjnych pod numerami telefonów
+48 790 222 613
lub e-mail